Explorers

Leeftijd 15 tot 18 jaar

Never a dull moment!

Ben jij tussen de 15 en de 18 jaar? Hou jij van avontuur, uitdaging en gezelligheid? Kom dan kijken bij de Explorers van Scouting Jeanne d’Arc Susteren!

Deze enthousiaste groep trekt zijn eigen plan! In deze groep maken jullie samen programma’s, bereiden jullie zelf het zomerkamp voor en wordt er elke keer gezocht naar een nieuwe spannende uitdaging. Niets is onmogelijk! De gang van zaken binnen de Explorer afdeling wordt eveneens aan jullie overgelaten. Het is jullie feestje! Hierbij worden jullie met raad en daad bijgestaan door een begeleider, die de afdeling ondersteunt in daden en woorden.

Elke zaterdagavond draaien wij groep van 20:00u tot 22:00u. Daarnaast zijn we ook te vinden bij verenigingsactiviteiten en natuurlijk op onze jaarlijkse Regionale Explorer Activiteit(REA)!

Is Explorer worden wat voor jou? Kom dan naar een van onze groepsavonden of neem contact op met onze begeleiding.

Opkomsttijd:

Iedere zaterdag van 20:00u tot 22:00u